71 715 00 00
Jesteś w Telewizja >
Banner
  • FAQ dla usługi JAMBOX online

    Co to jest JAMBOX online?
    JAMBOX online to możliwość oglądania wybranych kanałów z oferty JAMBOX na urządzeniach typu: komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon. JAMBOX online to coś w rodzaju cyfrowego multiroomu, z tą różnicą, że dostępna jest na ekranach innych niż ekran telewizora.

    Jak korzystać z JAMBOX online?
    Aby skorzystać z JAMBOX online potrzebne jest jedno z następujących urządzeń:

    • urządzenie typu smartfon lub tablet,
    • komputer z przeglądarką internetową

    Czy usługa JAMBOX online jest legalna?
    Tak. Wszystkie kanały dostępne w usłudze JAMBOX online udostępniane są na podstawie umów z nadawcami telewizyjnymi, które zawarła firma SGT S.A. operator platformy JAMBOX.

    Czy istnieje możliwość korzystania z JAMBOX online, poza siecią internetową Lokalnego Operatora, np. korzystając z bezpłatnych sieci WI-Fi lub Internetu mobilnego.
    Nie. JAMBOX online działa wyłącznie w ramach sieci internetowej Lokalnego Operatora, a dokładniej w ramach gospodarstwa domowego do którego dostarczana jest usługa internetowa Operatora.

    Dlaczego po zalogowaniu się do JAMBOX Online widzę tylko jeden kanał?
    Jeśli po zalogowaniu do usługi widzą Państwo tylko jeden kanał, najpewniej: 

    • w momencie logowania się do usługi JAMBOX Online nie znajdują się Państwo w zasięgu sieci Operatora,
    • nie korzystają Państwo z usługi telewizyjnej JAMBOX w zakresie Pakietu Wielotematycznego HD lub Pakietu Wielotematycznego Super HD (dotyczy tylko JAMBOX Online).

    Prosimy zatem upewnić się, że znajdują się Państwo w zasięgu sieci Operatora,

    Na ilu urządzeniach mogę jednocześnie oglądać telewizję korzystając z JAMBOX online?
    JAMBOX online możesz zainstalować na wszystkich możliwych urządzeniach w Twoim domu. Jednakże w tym samym czasie odtwarzanie możliwe jest tylko na jednym urządzeniu.

    Mam kłopoty z odtwarzaniem telewizji w JAMBOX online. Co mam robić?
    Sprawdź czy spełniasz wszystkie wymagania:

    • Czy jesteś podłączony do sieci internetowej Operatora?
    • Czy posiadasz umowę dotyczącą korzystania z telewizji kablowej z JAMBOX?
    • Czy znasz swój Numer ID lub adres e-mail oraz zdefiniowane w Web Panelu?

    Dlaczego nie potrafię zainstalować aplikacji mobilnej na moim smartfonie/tablecie?
    Upewnij się, że Twój smartfon lub tablet posiada zainstalowany system operacyjny Android 4.0 lub wyższy.

    Dlaczego nie działa player na stronie www.jambox.pl/ogladaj?
    Upewnij się, że Twoja przeglądarka internetowa obsługuje javascript i HTML5. Sprawdź również czy nie masz włączonego adblocka, jeżeli tak wyłącz go dla strony jambox.pl - nie wyświetlamy nachalnych reklam :)

    W Internecie można znaleźć serwisy, które oferują znacznie więcej kanałów. Dlaczego w JAMBOX online liczba kanałów jest ograniczona?
    W JAMBOX online liczba kanałów uzależniona jest od:

    • oferty programowej z której korzystasz,
    • zezwoleń od Nadawców kanałów telewizyjnych na reemisję w sieci IP, którymi dysponuje SGT S.A. operator platformy JAMBOX

    Czy korzystając z JAMBOX muszę płacić abonament radiowo-telewizyjny?
    Naszym zdaniem tak. Traktujemy oglądanie kanałów w naszej usłudze jak „zwykłe” oglądanie telewizji. Jednak jeśli płacisz już abonament za swój telewizor nie musisz rejestrować swojego telefonu komórkowego, tabletu czy komputera jako kolejny odbiornik.

  • Lista kanałów

    Kanały dostępne w JAMBOX Online



     


    Usługa JAMBOX online jest ograniczona terytorialnie. Dostęp do wybranych kanałów -  zgodnie z wykupionymi pakietami w telewizji JAMBOX.

     

FB

Nasz serwis używa plików cookies.

finemedia.pl używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach świadczenia usług, reklamy i statystyk.
Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Sczegóły znajdziesz w polityce prywatności.