71 715 00 00

FAQ spraw
biurowych

Zbiór często zadawanych pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci rozwiązać problem.

  • Jakie usługi świadczy FineMEDIA ?

    Firma FineMEDIA oferuje światłowodowy dostęp do internetu, nowoczesną telefonie cyfrową oraz telewizję cyfrową w jakości HD w atrakcyjnych cenowo abonamentach. Można zatem śmiało stwierdzić, że każdy Klient znajdzie w ofercie naszej sieci coś dla siebie.

  • Co to jest eBOK?

    Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta ( eBOK ) to moduł systemu elektronicznej informacji o usługach wykupionych przez Abonentów FineMEDIA.

    System umożliwia dostęp do :

    • indywidualnego numeru konta do dokonywania płatności
    • informacji o wykupionych usługach oraz aktualnych statystyk wykupionych łącz
    • możliwość przeglądania bilingów telefonicznych
    • przeglądanie historii płatności Abonenta
    • generowanie faktur z możliwością wydruku
    • możliwość ustawienia przypomnień o wystawieniu faktury
  • Jak zarejestrować się w systemie eBOK ?

    W prosty sposób możesz utworzyć konto w systemie eBOK:

     

    • pierwszorazowej rejestracji możesz dokonać TYLKO z komputera podłączonego do sieci FineMEDIA
    • na górze strony znajduje się okienko, w którym możesz wykonać rejestrację
    • kliknij  " ZAREJESTRUJ SIĘ " następnie wpisz Login i Hasło ( wymyślone przez użytkownika usługi oraz podaj adres e-mail
    • na podany adres e-mail przyjdzie link aktywacyjny, po jego kliknięciu będzie możliwość zalogowania do systemu
    • po aktywacji konta w systemie możesz zalogować się do systemu eBOK z każdego komputera, który ma dostęp do internetu
  • Jaki jest termin płatności abonamentowej ?

    Użytkownicy są zobowiązani do uiszczania opłat abonamentowych w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury czyli do 9 dnia każdego miesiąca.

     

  • W jaki sposób można dokonać opłat za abonament ?

    Wpłat opłat abonamentowych można dokonywać w urzędach pocztowych, w dowolnym banku lub przelewem przez internet (korzystając z bankowości elektronicznej). W Biurze Obsługi Klienta nie przyjmujemy opłat abonamentowych.

     

  • Jaki jest zasięg firmy FineMEDIA ?

    Szczegółowe informacje odnośnie dostępności usług w FineMEDIA można uzyskać w Biurze Obsługi Klienta pod numerem (71) 715 00 00 lub skorzystać z opcji "SPRAWDŹ ZASIĘG" na naszej stronie.

  • W jaki sposób sprawdzić , czy wpłata dotarła na konto FineMEDIA?

    Po zalogowaniu się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, który znajduje się na naszej stronie, można uzyskać informację na temat historii swoich wpłat, faktur, itp.

     

  • W jaki sposób mogę uzyskać fakturę VAT ?

    Faktury VAT wystawiane są co miesiąc, drugiego dnia każdego miesiąca. Faktury są do pobrania na naszej stronie internetowej, w eBOKu. Faktury mogą być wysyłane do Klientów pocztą za dodatkową opłatą.

  • Na jaki numer konta bankowego wpłacać należności za usługi?

    FineMEDIA wprowadziła indywidualne konta bankowe dla naszych abonentów. Oznacza to, iż każdy z Klientów posiada własny, niepowtarzalny numer konta bankowego, na który powinien regulować rachunki za świadczenie usług telekomunikacyjnych przez FineMEDIA. Indywidualny numer konta bankowego oraz dokładniejsze informacje, znajdą Państwo po zalogowaniu się do eBOKa.

  • Gdzie mogę uzyskać druki wpłat ?

    FineMEDIA nie wysyła druków wpłat. Druki wpłat dostępne są w eBOKu. Po zalogowaniu się dostępna jest opcja wydrukowania wypełnionego już druku wpłaty.

  • Ile należy zapłacić za miesiąc, w którym wykonano podłączenie usługi?

    Jeśli uruchomienie usługi nastąpi w trakcie miesiąca, pierwszy abonament będzie naliczony proporcjonalnie, za ilość dni pozostałych do końca miesiąca. Faktura za abonament proporcjonalny oraz opłatę aktywacyjno-instalacyjną wraz z terminem płatności będzie wygenerowana w systemie eBOK.

     

  • Czy można przenieść usługę w inną lokalizację?

    Przeniesienie usługi na inny adres jest możliwe, pod warunkiem, że adres nowej lokalizacji znajduje się w zasięgu sieci FineMEDIA. Opłata za przeniesienie usługi jest określona wg aktualnego cennika usług FineMEDIA.

  • Czy można przepisać umowę na inna osobę ?

    Przepisanie umowy na nowego Abonenta jest możliwe pod warunkiem, że obecny Abonent nie zalega z płatnościami. Opłata za przepisanie umowy ( cesję ) jest określona wg aktualnego cennika usług FineMEDIA.

  • Ile wynoszą opłaty instalacyjne i aktywacyjne za podłączenie usług?

    Szczegółowe informacje na temat opłat znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w cenniku i regulaminach promocji.

  • Czy router można zakupić w FineMEDIA ?

    W FineMEDIA można zakupić router wraz z usługą konfiguracji sprzętu. Szczegółowe informacje odnośnie sprzętu oraz ceny uzyskają Państwo w Biurze Obsługi Klienta pod numerem telefonu ( 71 ) 715 00 00.

  • W jaki sposób mogę zgłosić chęć zakupu routera ?

    Zamówienie na zakup routera mogą Państwo złożyć tylko i wyłącznie dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer telefonu 71 715 00 00.

  • Jakie dokumenty są potrzebne do podpisania umowy?

    Przy podpisaniu umowy wymagany jest jedynie dowód osobisty lub inny dowód stwierdzający tożsamość osoby, która chce podpisać umowę.

    Jeśli umowa będzie podpisana na firmę, wymagany jest NIP, REGON, KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej.

  • W jaki sposób można podpisać umowę ?

    Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych można podpisać bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta lub telefonicznie zamówić wizytę przedstawiciela handlowego w celu przedstawienia oferty i podpisania umowy.

  • Czy można kupić pojedynczy kanał telewizyjny?

    W naszej ofercie posiadamy grupę kanałów, które mogą Państwo zakupić pojedynczo, dzięki temu można skomponować Pakiet telewizyjny w najdogodniejszym dla siebie wariancie.

FB

Nasz serwis używa plików cookies.

finemedia.pl używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach świadczenia usług, reklamy i statystyk.
Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Sczegóły znajdziesz w polityce prywatności.